מתחם בן יהודה צפון בכפר סבא – ההשקעה החכמה הבאה שלכם! כפר סבא גאה להציג את מתחם בן יהודה צפון – עתודת הקרקע האחרונה בעיר לבנייה ופיתוח. פרויקט זה מציע השקעה בעלת פוטנציאל גבוה לתשואה עתידית מרשימה, עם הקמת שכונת מגורים יוקרתית שתשדרג את איכות החיים באזור.



קרא עוד


הזדמנות השקעה בפרויקט בן יהודה צפון בכפר סבא

כפר סבא גאה להציג את מתחם בן יהודה צפון, עתודת הקרקע הגדולה והאחרונה שנותרה לבנייה ופיתוח בעיר. המתחם מציע פוטנציאל טמון בהשקעה, עם תכנון להקמת שכונת מגורים יוקרתית, שתשדרג את איכות החיים באזור.


יתרונות המתחם:

השקעה עם פוטנציאל גבוה: בהינתן הביקוש הגובר לדירות בעיר והיצע הקרקעות המוגבל, צפויה עליית מחירים משמעותית בעתיד.

מתקנים ציבוריים: הפרויקט כולל תכנון להקמת פארק גדול, שטחי מסחר ותחבורה ציבורית נוחה, שישדרגו את השירותים לקהילה המקומית.

מיקום אסטרטגי: קרבה לערים מרכזיות בגוש דן, הכוללת נגישות לחינוך איכותי ותשתיות מפותחות.

תוכנית המתאר:

התוכנית להפשרת הקרקעות במתחם בן יהודה צפון כוללת כ-9,400 יחידות דיור, שטחי תעסוקה ומסחר נוספים, ופארק רחב היקף. המטרה היא להגדיל את קיבולת העיר ל-180,000 תושבים, מה שעושה את המתחם לאחד המקומות המבוקשים ביותר להשקעה.


רווחים פוטנציאליים:

משקיעים אשר ירכשו במתחם ייהנו מעליית ערך הקרקע ככל שההליך מתקדם, עם פוטנציאל לרווחים גבוהים במיוחד. השגת קרקע בשלבים מוקדמים תספק הזדמנויות לרווחים משמעותיים ליזמים ובעלי הדירות החדשות.


כפר סבא נחשבת לאחת הערים הירוקות והמתקדמות בישראל, עם קהילתיות גבוהה, תשתיות מסודרות, ורמת חיים גבוהה, דבר המושך משפחות צעירות רבות. השקעה במתחם בן יהודה צפון יכולה להיות הצעד החכם הבא שלכם בעולם הנדל"ן.


  • קרקע פרטית ומסודרת: הקרקע נרשמת על שם הרוכשים בטאבו, עם הסכם שיתוף המסדיר את זכויות הבעלים והניהול.

  • ליווי משפטי מקצועי: העסקה מלווה על ידי אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בשרון, המבטיחים טיפול מקצועי ובטוח.


אל תפספסו את ההזדמנות להשקיע בעתודת הקרקע האחרונה בעיר!


מומלץ עבורך